Hogyan adjak le rendelést

Rendelés leadás

A rendelés egy nagyon egyszerű folyamat! Oldalunkon éjjel-nappal rendelhet.

A termékeket könnyedén megtalálja a kereső vagy a navigáció segítségével. Egyes termékek esetében különböző színek, ízek és méretek, illetve mennyiség közül választhat. Végül már csak egy „Kosárba” gombot kell megnyomnia a vásárláshoz.

Ezután kattintson a jobb felső részen a "Kasszához" gombra és eléri a rendelési folyamatot. Ha már vásárolt nálunk, akkor hozzáférési adataival bejelentkezhet. Ha Ön új ügyfél, akkor egyszerűen létrehozhet egy új Ügyfélfiókot.

A kassza oldalon egyszerűen adja meg a szállítási címet és válassza ki az Ön számára előnyös fizetési módot. Ezt követően ismét ellenőrizheti megrendelését, majd elküldheti.

A megrendeléséről azonnal kapni fog egy Rendelés-visszaigazoló e-mailt. Rendelése ezt követően, amilyen gyorsan csak lehetséges feldolgozásra kerül.

Elérhetőség és Készlet

IIgyekszünk annyi termékek raktárunkban tárolni, amennyi csak lehetséges. A készleten lévő termékeket még aznap vagy legkésőbb a következő munkanapon tudjuk elszállítani.

A termék oldalán megtekintheti a termék szállítási-állapotát:

  • raktáron
  • szállítás X napon / héten belül
  • átmenetileg nem érhető el
  • szállítás közvetlenül a gyártótól

Amennyiben a terméket a kosárba helyezte, akkor a bevásárlókosár oldalon láthatóvá válik, hogy a teljes megrendelését mikor tudjuk kiszállítani.

Szállítási probléma esetén tájékoztatni fogjuk.

Fizetési lehetőségek

Rendelkezésre álló fizetési formák Magyarország
Előreutalás
Kérjük utalja át rendelése összegét bankszámlaszámunkra. Rendelése az összeg beérkezése után kerül feladásra.
Hitelkártya
Fizessen VISA, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB használatával gyorsan és biztonságosan.
Hitelkártya
Fizessen Maestro-kártyájával gyorsan és biztonságosan.
Utánvét
A számla összegét Ön a csomag átvételekor fizeti ki. Kérjük figyeljen oda, hogy a kézbesítés napján megfelelő mennyiségű készpénz legyen Önnél. Az áru feladásáról e-mailben értesítjük.
Paypal
Fizessen PayPal számláján keresztül gyorsan és biztonságosan.

Milyen további szállítási lehetőségek vannak?

Üdvözlőkártya

Rendeléséhez személyes Üdvözlőkártyát is mellékelhet. Ön különböző motívumok közül választhat, amelyhez személyes üzenetet csatolhat. A kártyát előnézetben megtekintheti.

A rendelési folyamát végén már nincs lehetőség üdvözlőkártya kiválasztására.

Számla ne legyen mellékelve

Ez a lehetőség különösen akkor fontos, ha Ön egy ajándékcsomagot szeretne küldeni anélkül, hogy az a számlát tartalmazná. Ebben az esetben külön számlázási és kiszállítási címet adhat meg. Fontos, hogy törölje a "A számla a kiszállításhoz mellékelve" négyzetben való jelölést. A csomagot a szállítási címre, míg a számlát a számlázási címre fogjuk elküldeni.

Abban az esetben, ha a szállítási és számlázási cím ugyanaz, akkor mindkettőt (azaz ajándékcsomag és számla) ugyanarra a címre fogjuk elküdeni, de külön-külön.

Mi a hűtve szállítás, friss szállítás és szállítás a gyártó által?

Hűtve szállítás

Az abszolút frissesség és a legjobb minőség érdekében, a nyári hónapokban a hőre érzékeny termékek kiszállítása kizárólag hűtve szállítással történik. A hűtve szállítandóként deklarált termékek automatikusan hűtőcsomagolásban kerülnek kiszállításra, enélkül a termék kiszállítása nem lehetséges!

A termék egy izoterm csomagba kerül, amely extrudált polisztirolból készült, illetve aluminiumfóliával bevont és 5 mm vastag.

A hulladék a sárga zsákban a műanyagokhoz dobható.

Az automatikus hűtve szállítás plusz költsége csak 1.786 Ft, amely a szokásos szállítási költségekhez adódik.

Szállítás a gyártó által

Néhány termék esetében, mint például nagy méretű tárgyak, a szállítást közvetlenül a gyártó végzi. Erről a rendelési folyamat során, a Szállítási lehetőségeknél fog információt kapni. Ebben az esetben sajnos a Nyomonkövetés nem lehetséges, mivel nem közvetlenül raktárunkból küldjük el a terméket.

Ha kérdése van, kérem vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Mi a Megjegyzés?

Megjegyzést a Kosárban írhat. Ez egy kiegészítő információ raktárunknak. Tehát itt sajnos nincs lehetőség a szállító cég értesítésére.

Vevőszolgálatunk megpróbálja továbbítani a szállító cégnek az információkat. Sajnos, nem tudjuk garantálni, hogy a kézbesítő szolgálat valóban megkapja, illetve figyelembe veszi az értesítéseket.

Ha rendelését szeretné megváltoztatni vagy további információra van szüksége, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Mit jelentenek rendelésem jelenlegi helyzetei?

Amint rendelése meg lett erősítve, fiókjában látni fogja annak aktuális státuszát. Kérjük, vegye figyelembe rendelése aktuális állapotát, amennyiben változtatni szeretne.

Fizetésre várakozás - Ezt azt jelenti, hogy a fizetendő összeg még nem érkezett be hozzánk. Rendelését ilyenkor még bármikor módosíthatja. Önt 4 héten keresztül hetente egyszer emlékeztetni fogjuk a fizetésre, ezután rendelését szüneteltetjük. Amennyiben később elküldi az összeget, rendelése újra aktív lesz.

Feldolgozásra kész - Rendelése beérkezett, de még nem került feldolgozásra. A változtatás ilyenkor még lehetséges.

Feldogozás - A csomag el van csomagolva vagy már a szállítónál van. A változtatásra már nincs lehetőség.

Elküldve - Rendelése elszállításra került.

Törölve - Rendelése törölve lett.