Fiók áttekintés
Fiókom
A "Fiókom" alatt:
- szerkesztheti adatait
- kezelheti a címjegyzéket
- módosíthatja jelszavát
- beválthatja utalványát
- szemelőtt tarthatja rendeléseit és termékeit
- megtekintheti kívánságlistáját és értesítőlistáját
Gyors áttekintést biztosít:
- számlázási cím
- szállítási cím
- rendelés
- további információk
- termékek
Rendeléseim
"Megrendeléseim" allatt megtekintheti utolsó rendeléseit. Ezáltal nyomon tudja követni rendeléseit és megnézhet néhány Ön számára fontos részletet.
Meg tudom változtatni a szállítási címet / számlázási címet?
Hogyan tudom megváltoztatni a szállítási címet?
Ügyfélként saját ügyfélfiókjában több címet is megadhat és kiválaszthat, attól függően, hogy rendelését éppen melyik címre vagy csomagküldőpontra szeretné küldetni.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelés lezárása után a címet Ön már nem tudja módosítani, ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Ne feledje, hogy minden szállító cég más csomagküldőponttal rendelkezik.
Fontos az is, hogy a csomagküldőpont címét és a neve alatt található címadatot külön adja meg fiókjában, különben csomagját nem kapja meg. A Megjegyzésben csak azt feltüntetni, hogy Ön csomagküldőpontról szeretné elhozni csomagját, szintén nem elegendő, mivel így a cím, amelyre a csomagot elküdjük, az Ön otthon címe lesz.
Hogyan tudom megváltoztatni a számlázási címet?
Számlázási címét bármikor megváltoztathatja. Ezt egyszerűen a Fiókom-Áttekintés alatt vagy közvetlenül a rendelési folyamat során szerkesztheti.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelés lezárása után a címet Ön már nem tudja módosítani, ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Meg tudom változtatni a jelszavamat vagy e-mail címemet?
E-mail címét vagy jelszavát bármikor megváltoztathatja a "Fiókom" alatt. Az e-mail cím megváltoztatásához egyszerűen kattinson a "Fiók szerkesztése", a jelszó megváltoztatásához pedig a "Jelszó változtatás" menüpontra.
További kérdések esetén kérem vegye fel velünk a kapcsolatot: magyar@3djake.com
Ügyfélfiókom jellemzői
Kívánságlista
Önnek lehetősége van személyes kívánságlista létrehozására. Ezt a funkciót emlékeztetőként is használhatja, illetve a listát nyilvánossá is teheti, ha bizonyos embereknek e-mailben el szeretné küldeni, hogy például melyik termékeket szeretné megkapni születésnapjára. Egyszerűen adjon neki címet és mentse el a "Nyilvános megjelenítés" kiválasztása után, majd ezt a linket ossza meg azzal, akivel szeretné.
A listát bármikor módosíthatja vagy törölheti, illetve egyszerre többet is létrehozhat.
Értesítési lista
Ha van olyan termék, amit megszeretne rendelni, de jelenleg nem elérhető, kérhet értesítést arról, ha a termék újra kapható lesz üzletünkben. Egyszerűen kattinson az "Értesítés, amikor elérhető" gombra és a termék meg fog jelenni az ön Értesítési listáján. Ezáltal azonnal e-mailben értesíteni fogjuk, amikor a termék újra kapható üzletünkben.
Termékek utánrendelése
Lehetősége van, az Ön által már megrendelt termékek utánrendelésére. Egyszerűen kattinson a "Termékek utánrendelése" mezőre, válassza ki azt az időszakot, amikor megrendelte a terméket és tegye a kosárba.
Ön bármikor más terméket is a kosárba tehet és rendelhet.
A termékek értékelése
Örömmel vesszük, ha a nálunk vásárolt termékeket értékeli. Ezzel más vásárlóknak és nekünk is értékes segítséget és támogatást adna. Az értékeléshez be kell jelentkeznie weboldalunkra. A megvásárolt termékeket "Fiókom" részen találja meg. Ott egyszerűen és könnyen értékelheti a termékeket. A termék értékelését természetesen a megfelelő oldalon is végrehajthatja.
Az értékelés csillagokkal történik, az 5 csillag a legjobb értékelést jelenti. Ezen kívül hozzáfűzhet megjegyzést is a termékértékeléshez. Így a többi vásárlónak átfogóbb képe lesz a termékről.
Alapvetően minden termékünket értékelheti, ha rendelkezik ügyfélfiókkal. Azonban csak akkor jelenik meg az Ön értékelése "Hitelesített vásárlásként", ha a terméket az online üzletünkben vásárolta meg.
Irányelvek véleményíráshoz
Egy termék írásos véleményezésénél a következő irányelvekre hívjuk fel a figyelmet:
- Koncentráljon kizárólag arra a termék, amit értékelni szeretne és írja le tényleges tapasztalatait.
- Az értékelés ne vonatkozzon ügyfélszolgálatunkra, a rendelésre vagy a szállítási folyamatokra. Ha vásárlással kapcsolatos kérdése vagy üzletünkkel kapcsolatos észrevétele van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
- Írja le pontosan a termék előnyeit és hátrányait.
- Ne feledje, hogy ennek célja a termék felülvizsgálata és a többi ügyfél információval való ellátása.
Fenntartjuk a jogot az értékelés törlésére, ha az a következő pontok egyikének nem felel:
- Információ, amely nem kapcsolódik a termékhez.
- Trágárságok, becsületsértő vagy olyan szavakkal írt írások, amelyek nem alkalmasak nyilvános fórumon való közzétételre.
- Árak, reklám, spam vagy hivatkozás egyéb termékekről, ajánlatokról, honlapokról vagy versenytársakról.
- E-mail cím, telefonszám, más oldalak linkjei és elérhetőségei.
- Kritikus vagy gyűlölködő megjegyzések más oldal véleményezéseként.
- Minden kép, amely a termék nem megfelelő használatát mutatja.
Ha a termékválasztékkal, árakkal vagy rendeléssel kapcsolatban szeretné észrevételét jelezni, azt kérjük ügyfélszolgálatunknak tegye meg. Nagyon szívesen válaszolunk!
Köszönjük, hogy időt szán rá, hogy véleményét másokkal megossza.
Elfelejtettem a jelszavam
Kattintson ide és adja meg e-mail címét. Mi e-mailben elküdjük az összes szükséges információt, amelynek segítségével Ön egyszerűen egy új jelszót választhat. Ezután azonnal folytathatja a vásárlást.
Ha a bejelentkezéséél ismét néhezségekbe ütkezne, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk!