Visszaküldés

Visszaküldési garancia

A megérkezett árut 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti. Ez a határidő 16 nappal meg is hosszabbítható, így a visszaküldésre 30 nap áll rendelkezésre. Fontos, hogy a visszaküldés esetén az eredeti csomagolást nem szabad felbontani, a terméket eredeti (original) állapotban kell visszaküldeni.

Részletes információ itt .

Hogyan működik a más országokba történő visszaküldés?

Németoszág, Ausztria, Belgium, Bulgária, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Írország, Lettország, Luxemburg, Hollandia, Portugália, Románia, Svédország, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Csehország, Magyarország, Egyesült Királyság, Ciprus, Lenygyelország:
A visszaküldéshez töltse ki a következő nyomtatványt itt Ön e-mailben fogja megkapni a szállítási címkét, valamint további információkat arról, hogyan kell eljárnia a termék visszaküldését illetően. A visszaküldés az Ön számára természetesen ingyenes.

Olaszország:
Az Olaszországból való visszaküldés a vevőt terheli. 

Küldje el vissza a következő címre:

NICESHOPS GMBH
c/o fermo deposito BRT 
Via Marinoni 1 
33057 PALMANOVA (IT)

Kérjük, töltse ki a Visszaküldési nyomtatványt vagy helyezzen el egy aláírt papírt címmel és a visszaküldés okával.

Szlovénia:
A Szlovéniából való visszaküldés a szlovén postával törénik, amely ingyenes az ügyfélnek. Kérem vigye el visszaküldendő csomagját az Önhöz legközelebbi postára és küldje el a következő címre:

niceshops gmbh
p.p. 122
2212 Sentilj

Svájc:
A Svájcból való visszaküldés a vevőt terheli. 

Küldje el vissza a következő címre:

niceshops GmbH
c/o Burri
Moos 2
6102 Malters
(Schweiz)

Általános információk a visszaküldésről

Ha visszaküldi a terméket, kérjük figyeljen oda:

  • A csomag beérkezése akár 7 napig is eltarthat
  • A visszaküldött tételeket a kézhez vételtől számított 5 munkanapon belül (szombat nélkül) feldolgozzuk.
  • Kérjük a termékeket megfelelő gonddal csomagolja be, hogy azok a szállítás során ne sérüljenek.
  • Kérjen igazolást a visszaküldésről és azt az összeg visszatérítéséig vagy az áru cserééig tartsa meg.
  • Azon áruk esetében, amelyek nem az általunk megadott szállítókkal lettek visszaküldve, a visszaküldés díja az ügyfelet terheli.
  • Kérjük, helyezzen el minden visszaküldött csomagban egy papírt, amely tartalmazza címét, megrendelési számát és a visszaküldés okát.

Hogyan kapom vissza a pénzem?

Amint  megérkezett hozzánk a küldeménye, visszakapja a pénzét.

Attól függően, hogy Ön melyik fizetési módot választotta, úgy kaphatja vissza a pénzét:

  • Az előre fizetés esetén jóváírjuk az összeget az Ön bankszámlájára. Adja meg számunkra az utaláshoz szükséges banki adatait, hogy mi átutalhassuk az összeget.
  • PayPal jóváírás az Ön PayPal-számláján.
  • Az azonnali átutalás esetén jóváírjuk az összeget Ön bankszámláján. Adja meg számunkra az utaláshoz szükséges banki adatait, hogy mi átutalhassuk az összeget.
  •  Hitelkártya esetén jóváírjuk a hitelkártyáján az összeget.
  • Közvetlen követelés/ banki átutalás esetén az Ön bankszámláján jóváírjuk az összeget.
  • Számla esetén csak azt az árut kell kifeizetni, amelyet kapott.
  • Készpénzes utánvét esetén meg kell adnia a banki adatait, hogy az átutalást elvégezhessük. Ehhez viszont vissza kell küldenie számunkra azt az árut, amelyet már kifizetett.

A visszafizetés néhány napon belül megtörténik. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, jelentkezzen nálnuk!

Panaszok

Panasz azonnali kezelésére és kivizsgálására természetesen a 3DJake Magyar csapat bármikor rendelkezésére áll.

Kérjük, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefon.